Friday, May 28, 2010

...TaWe III : The End...

Taaruf Week dah melangkah pergi.

Berpisahlah semua committee untuk membuat kerja sendiri.

Malam terakhir tiba-tiba jadi sedih dan sepi.

Ada yang menangis, ada juga yang hanya memerhati.

Doa wida’ dibaca dalam kesatuan hati.

Takbir dilaung dengan semangat yang tinggi.

Semua stay di padang walaupun waktu hampir merangkak pagi.

Mengenangkan sebuah persahabatan yang sejati.


Sungguh! Saya rasa sedih bila Taaruf Week melabuhkan tirainya.

Tak dapat saya gambarkan perasaan saya. 

Alhamdulillah, bukan setakat junior je yang dapat kawan baru, saya pun dapat ramai kawan baru.

Dari Nilai mahupun PJ sendiri.

Sebelum ni kalau jumpa hanya senyum terukir di bibir, tapi sekarang siap boleh gelak ketawa.


Asal kapas jadi benang,
     Dari benang dibuat baju;
Barang lepas jangan kenang,
     Sudah jadi orang baru.
Mengapa dirindu?


Ya, mengapa dirindu?

Saya pun tiada jawapannya.

Yang saya pasti, saya rindu awak semua.

Awak yang bergelar sahabat-sahabat saya.


[ Maaf buat registration committee yang tiada dalam gambar]

No comments: