Monday, July 5, 2010

...Masih...



Aku masih menyanyi
menghiburkan jiwa yang sunyi
walau nyanyianku nyanyian sepi
aku tetap gembira begini.

Nyanyianku tidak indah
datang dari hati yang sering gundah
namun aku tidak pernah lelah
mengizharkan rindu yang tiada sudah.

Aku selesa begini
biar pun aku tetap sendiri
aku mengharap sesuatu yang tidak pasti
namun aku akan terus menanti.


*   *   *


Urm, ini hanya nukilan semata2 tau.
Tiada kaitan dengan hati dan perasaan saya.

Nukilan ni tak best pun sebenarnya.
Sekadar menterjemahkan aksara yang berlari2 dalam minda saya.
Tiba2 saya dapat ilham ni masa on the way ke Kedah hari tu.
( sesuai ke perkataan ilham tu? )
Tak kisah la..



*   *   *


Alhamdulillah, satu masalah dah selesai.
Terima kasih Tuhan.
Tapi masih banyak lagi masalah dan kerja yang perlu diselesaikan.
Semua tu normal ok...


' Orang yang bermasalah dalam dunia ini sebenarnya adalah orang yang tidak mempunyai masalah'



No comments: